Fronerigastro.pl – realne wsparcie dla gastronomów
W dynamicznym świecie gastronomii, gdzie liczy się czas, jakość i pomysłowość, profesjonalne wsparcie to nie luksus, ale konieczność. Właśnie z myślą o właścicielach restauracji, szefach kuchni, kucharzach oraz wszystkich działających w branży HoReCa powstała strona www.fronerigastro.pl – platforma, która oferuje konkretne narzędzia, inspiracje i gotowe rozwiązania wspierające codzienną pracę gastronomów.
Portal stworzony z myślą o profesjonalistach
Strona fronerigastro.pl to nie tylko wizytówka marki Schöller – to centrum wiedzy i inspiracji, które odpowiada na realne potrzeby osób z branży. Strona została zaprojektowana tak, by ułatwiać codzienne funkcjonowanie lokali gastronomicznych, niezależnie od ich profilu czy wielkości. Dzięki przejrzystej strukturze i łatwej nawigacji użytkownicy błyskawicznie znajdą to, czego szukają: pomysły na desery oraz dania wytrawne z lodami, gotowe przepisy, wskazówki marketingowe oraz wsparcie w postaci gotowych materiałów do ściągnięcia.Gotowe przepisy – inspiracje od profesjonalistów
Jedną z największych wartości strony FroneriGastro.pl są gotowe przepisy, przygotowane z myślą o wykorzystaniu lodów marki Schöller w unikalnych, kreatywnych deserach oraz idealnie skomponowanych daniach. Co ważne – są to przepisy:- Unikalne i innowacyjne.
- Oparte na doświadczeniu profesjonalnych kucharzy.
- Dostosowane do możliwości i potrzeb różnych lokali – od kawiarni po restauracje hotelowe.
Gotowe kompozycje pozwalają na łatwe wdrożenie ich do menu lub wykorzystanie, jako inspirację podczas tworzenia autorskich kart.
Materiały marketingowe – gotowe wsparcie sprzedaży
Strona oferuje również kompletny pakiet materiałów marketingowych – idealnych do wykorzystania w codziennej komunikacji z klientami, np. w mediach społecznościowych.- Zdjęcia kuwet z lodami i gałek do wykorzystania w menu lub na stronie internetowej lokalu.
- Zdjęcia deserów i dań w wysokiej rozdzielczości – gotowe do wykorzystania w social mediach lub kartach menu.
- Animacje i rolki wraz z kreatywnymi opisami – niezbędne do skutecznego promowania lokalu na Instagramie czy Facebooku.
To realne narzędzia wsparcia sprzedaży, które ułatwiają prowadzenie codziennych działań marketingowych – nawet w lokalach bez wyspecjalizowanego działu reklamy.